Aktuality

Nenechajte sa oklamať podvodníkmi s elektrinou

 22.03.2016

Ako nenaletieť podvodníkom s elektrinou
  1. Ak bude predajca tvrdiť, že VSE mení svoje obchodné meno, nie je to pravda. Sme stabilná spoločnosť a neplánujeme meniť svoj názov.
  2. Ak bude predajca tvrdiť, že koncern RWE na Slovensku končí, nie je to pravda. VSE nebude mať nového majiteľa, RWE naďalej ostáva našim akcionárom.
  3. Ak bude od vás predajca pýtať vyúčtovaciu faktúru, znamená to, že nie je zástupcom našej spoločnosti. Naši zástupcovia majú všetky údaje k dispozícii.
  4. Ak vás navštívi predajca a predstaví sa ako zástupca VSE, resp. energetického koncernu RWE, overte si jeho identitu na našej bezplatnej linke Bezpečného predaja 0800 123 532. A to aj v prípade, ak bude mať dokumenty a identifikačnú kartu s logom VSE, resp. RWE.
  5. Ponechajte si čas na posúdenie ponuky a prečítanie všetkých dokumentov. Nevynechajte malé písmenká a skontrolujte, či vám predajca dal všetky prílohy. Mali by ste dostať:
    1. Zmluvu o združenej dodávke elektriny s dátumom podpisu a účinnosti zmluvy;
    2. Cenník, Obchodné podmienky, písomne poučenie odberateľa;
    3. Formulár na odstúpenie od zmluvy.
  6. V posledných rokoch došlo k zmenám na trhu s elektrinou a odčleneniu distribúcie od dodávky (predaja) elektriny. V regióne východného Slovenska pôsobí distribučná spoločnosť Východoslovenská distribučná, a.s. (VSD) a váš dodávateľ Východoslovenská energetika a.s. (VSE). Odčlenením VSD a VSE sa však pre vás ako odberateľov elektriny a zákazníkov VSE nič nezmenilo a ani nezmení. Argumenty predajcov odvolávajúce sa tieto zmeny na trhu nie sú dôvodom na zmenu dodávateľa.

UPOZORNENIE

  1. VSE nemá v teréne podomových predajcov elektriny. Zákazníkov navštevujú len naši Energetickí poradcovia, ktorí si však stretnutie dohodnú vždy vopred telefonicky.
  2. Energetickí poradcovia VSE vás v žiadnom prípade nebudú presviedčať na zmenu dodávateľa elektriny.
  3. Naši Energetickí poradcovia nemajú dôvod pýtať si vaše vyúčtovacie faktúry. Takéto údaje potrebné k energetickému poradenstvu majú k dispozícii.

Čo robiť, ak ste sa stali obeťou nekalých praktík

Ak máte podozrenie, že ste sa stali obeťou nekalých praktík, navštívte naše Zákaznícke centrum alebo zavolajte na bezplatnú Linku bezpečného predaja 0800 123 532, poradíme vám, čo robiť.

Ako postupovať:

  1. Podľa zákona môžete do 14 dní odstúpiť od zmluvy uzatvorenej s podomovým predajcom (za nevýhodných podmienok alebo bez dostatočnej informovanosti) a to bez udania dôvodu. Druhá zmluvná strana musí toto odstúpenie rešpektovať. Potrebujete k tomu jeden dokument.Formulár na odstúpenie od zmluvy adresujte dodávateľovi, s ktorým ste podpísali novú zmluvu. Ak vám už ubehla 14 dňová lehota, ak ste zmeškali lehotu na odstúpenie, prichádza do úvahy Výpoveď, ktorú je potrebné adresovať dodávateľovi, s ktorým ste podpísali novú zmluvu. Tu je potrebné dať pozor na všetky podmienky uzatvorenej zmluvy a prípadne rátať so sankciami za predčasné ukončenie zmluvného vzťahu.
  2. Pokojne nás kontaktujte, poradíme vám viac.
1 2

Úradné hodiny

Pondelok: 08:00 - 12:00        12:30 - 15.00
Utorok: 08:00 - 12:00        12:30 - 15.00
Streda: 08:00 - 12:00        12:30 - 17:00
Štvrtok: Nestránkový deň
Piatok: 08:00 - 12:00

Fotogaléria

Kalendár

Návštevnosť

Iné

Kalendár zvozu odpadu